Бизнес оптимизация в условията на пандемия от Covid-19
Настъпилата световна криза в резултат на разпространението на COVID-19 и извънредното положение доведоха до затруднения на голяма част от бизнеса да осъществява своята дейност. Въведените мерки създадоха нови предизвикателства и възможности за развитие.
Последиците, причинени от пандемията, принудиха фирмите да променят коренно начина си на работа и то бързо. Настоящата ситуация изисква адекватни и навременни решения, които да стимулират доброто развитие по време и след кризата.
Експертиза и сфера на специализация
Оптимизацията на част от процесите, прегледа, преструктурирането и предоговарянето на отношенията с контрагенти и финансиращи институции, събирането на вземания, ще ограничат негативните последици от ситуацията и ще подпомогнат успешното продължаване на дейността. Предложените мерки за подпомагане на европейско и национално ниво, чрез целево финансиране от публични фондове, ще открият нови възможности за част от бизнесите да станат още по-успешни.
След обстоен анализ на Вашата фирма и нейния потенциал за развитие, ние Ви предлагаме разработени и действащи стратегии, които отговарят на структурата на Вашата компания. Съобразно спецификите на бизнеса, ние ще ви съдействаме за опитимизацията му и откриване на нови възможности за развитието му.
Оптимизация на бизнес процесите в компанията – какво предлагаме
Ние от Брейн Сторм Консулт заедно с адвокатска кантора „Попов,Арнаудов и партньори“ предварително изследваме и идентифицираме индивидуалните особености и нужди на нашите клиенти. Екипът ни от експерти се грижи за управленското консултиране в сферата на счетоводството, одита и дигитализацията, а нашият партньор предоставя бизнес съвети и препоръки в областта на правото като предоставя услуги в целия спектър на бизнес правото и публичните проекти:
- Търговско право
- Данъчни консултации
- Електронно управление
- Е-правосъдие
- Други
Високият професионализъм и богат опит са гаранция за успех и постигане на максимален резултат.
Партньорство с адвокатска кантора „Попов, Арнаудов и партньори“
Съвместната ни работа обхваща две направления:
- Подобряване на ефективността и намаляване на разходи, чрез:
- Оптимизация на бизнес структури и процеси;
- Оптимизация на щата и разходите за труд;
- Финансова и данъчна оптимизация;
- Предоговаряне на условия с контрагенти и финансиращи институции
- Осигуряване на допълнителни ресурси, чрез:
- Възползване от публични мерки за подпомагане;
- Установяване на вземания, произтичащи от минали периоди чрез анализ на сключени договори и изпълнението по тях през последните 5 години;
- Извънсъдебно и съдебно събиране на установените вземания.