Пон - Пет: 9:00 am - 06:00pm
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult
(Понеделник - Петък)
office@brainstorm.bg
ж.к. Младост 1А, бл. 505А, вх. 2
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult

ТРЗ и Личен състав & Криптиран фиш

Брейн Сторм Консулт разполага с високо квалифицирани специалисти по ТРЗ и личен състав. Ние можем да Ви освободим от тежестта за разглеждане на безброй законодателни документи, докато се опитвате да откриете как да се справите с нуждите на служителите си, работещи по трудов договор, на половин или пълен работен ден, начисленията и удръжките, данъчните задължения и свързаните с това въпроси. Екипът ни спазва и всички нормативни изисквания произтичащи от националното законодателство и Регламент (EС) 2016/679 – GDPR за защита на личните данни.

Предоставяните от нас ТРЗ услуги се предлагат заедно с управлението на оперативното счетоводство на нашите клиенти, но също така и като самостоятелна услуга. Освен това можем да Ви предложим и услугата ТРЗ специалист на място. Възползвайки се от нея Вие спестявате време и намирате работещи решения за възникналите в компанията Ви казуси.

При нас може да получите и само консултация от ТРЗ специалист по възникнал проблем.

Брейн Сторм Консулт поема грижата по тези дейности, за да имате време ефективно да се занимавате с Вашия бизнес и да бъдете спокойни по отношение на най-важния Ви ресурс – Вашите служители.

Като наш клиент Вие получавате:

  • Изготвяне на трудови договори на персонала, допълнителни споразумения към тях и заповеди за прекратяването им;
  • Изготвяне на граждански договори и сметки за изплатени суми;
  • Изготвяне и съхраняване на служебни досиета на работещите;
  • Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62 от Кодекса на труда;
  • Изготвяне на ведомости за работна заплата, разходи за персонала, взаимоотношения с бюджета, фишове за заплати;
  • Подаване на декларации образец 1 и 6 по електронен път;
  • Подготовка на файловете за безкасово плащане на заплати;
  • Изготвяне и подаване на платежни нареждания за масово плащане на дължими осигуровки и данъци за персонала и собствениците. При желание от страна на клиента посещение на обслужващата банка с пълномощно;
  • Изготвяне на документи за пенсиониране;
  • Оформяне на трудови книжки;
  • Изготвяне на служебни бележки, удостоверения за доходите на служителите;
  • Обработване на документи за временна нетрудоспособност, бременност и раждане и тяхното подаване в НОИ;
  • Представляване на фирмите пред органите на НАП при ревизии, относно ДОО, ЗО и ДЗПО;
  • Изготвяне на вътрешнофирмени документи: Заповеди за командировки, Правилник за вътрешния трудов ред, Вътрешни правила за работната заплата
  • Посредничество за трудова медицина;
  • Консултации и съдействие при наемане на персонал.
  • Изпращане на криптиран имейл с работен фиш на служител, защитен с индивидуална парола:

Криптирането на информация е начин да бъдат покрити част от изискванията на GDPR. Работата с този модул се активира чрез програмна настройка, която се прави от наш ТРЗ консултант.

За повече информация може да използвате формата „Направи запитване“ или да ни пишете на sales@brainstorm.bg или да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.

КОНТАКТИ

Изпратете вашето запитване през контактната форма

Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове. 

Офис София

ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2

Телефони за връзка:

Тел: 02-80-99-740
Търговски отдел: +359 2 80 99 775; +359 2 80 99 758

Email за връзка:

office@brainstorm.bg
sales@brainstorm.bg

    Чуждестранно участие:
    ДаНе

    Дъщерни дружества:
    ДаНе

    Регистрация по ЗДДС:
    ДаНе

    Сделки със страни от ЕО:
    ДаНе

    Сделки със страни, извън ЕО:
    ДаНе

    Задължение за отчитане по МСФО:
    ДаНе

    Месечни показатели

    Брой фактури покупки:

    Брой фактури продажби:

    Интрастат:

    Брой счетоводни записи:

    Брой касови апарати:

    Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

    Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
    ДаНе

    Използвате ли складова програма:
    ДаНе

    Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

    Необходими услуги:

    Периодичност на отчета:

    Срок за подаване (презаверяване):

    Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате:

    Съгласен съм с общите условия.
    ДаНе

    Съгласен съм да получавам бюлетини, новини и специални оферти по имейл.
    ДаНе

    Запознайте се с нашите услуги

    At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

    Melbourne, Australia
    (Sat - Thursday)
    (10am - 05 pm)