ТРЗ и Личен състав & Криптиран фиш
Брейн Сторм Консулт разполага с високо квалифицирани специалисти по ТРЗ и личен състав. Ние можем да Ви освободим от тежестта за разглеждане на безброй законодателни документи, докато се опитвате да откриете как да се справите с нуждите на служителите си, работещи по трудов договор, на половин или пълен работен ден, начисленията и удръжките, данъчните задължения и свързаните с това въпроси. Екипът ни спазва и всички нормативни изисквания произтичащи от националното законодателство и Регламент (EС) 2016/679 – GDPR за защита на личните данни.
Предоставяните от нас ТРЗ услуги се предлагат заедно с управлението на оперативното счетоводство на нашите клиенти, но също така и като самостоятелна услуга. Освен това можем да Ви предложим и услугата ТРЗ специалист на място. Възползвайки се от нея Вие спестявате време и намирате работещи решения за възникналите в компанията Ви казуси.
При нас може да получите и само консултация от ТРЗ специалист по възникнал проблем.
Брейн Сторм Консулт поема грижата по тези дейности, за да имате време ефективно да се занимавате с Вашия бизнес и да бъдете спокойни по отношение на най-важния Ви ресурс – Вашите служители.
Като наш клиент Вие получавате:
- Изготвяне на трудови договори на персонала, допълнителни споразумения към тях и заповеди за прекратяването им;
- Изготвяне на граждански договори и сметки за изплатени суми;
- Изготвяне и съхраняване на служебни досиета на работещите;
- Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62 от Кодекса на труда;
- Изготвяне на ведомости за работна заплата, разходи за персонала, взаимоотношения с бюджета, фишове за заплати;
- Подаване на декларации образец 1 и 6 по електронен път;
- Подготовка на файловете за безкасово плащане на заплати;
- Изготвяне и подаване на платежни нареждания за масово плащане на дължими осигуровки и данъци за персонала и собствениците. При желание от страна на клиента посещение на обслужващата банка с пълномощно;
- Изготвяне на документи за пенсиониране;
- Оформяне на трудови книжки;
- Изготвяне на служебни бележки, удостоверения за доходите на служителите;
- Обработване на документи за временна нетрудоспособност, бременност и раждане и тяхното подаване в НОИ;
- Представляване на фирмите пред органите на НАП при ревизии, относно ДОО, ЗО и ДЗПО;
- Изготвяне на вътрешнофирмени документи: Заповеди за командировки, Правилник за вътрешния трудов ред, Вътрешни правила за работната заплата
- Посредничество за трудова медицина;
- Консултации и съдействие при наемане на персонал.
- Изпращане на криптиран имейл с работен фиш на служител, защитен с индивидуална парола:
Криптирането на информация е начин да бъдат покрити част от изискванията на GDPR. Работата с този модул се активира чрез програмна настройка, която се прави от наш ТРЗ консултант.
За повече информация може да използвате формата „Направи запитване“ или да ни пишете на sales@brainstorm.bg или да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.
Контакти
- 1729 София, ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2
- 02 / 80-99-740
- office@brainstorm.bg
Изпратете вашето запитване през контактната форма
Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове.
Офис София
Телефони за връзка:
Email за връзка:
sales@brainstorm.bg