Съдействие при регистрация и промени в регистрация на фирма
Съдействие при регистрация на фирма
Регистрацията на търговско дружество крие в себе си известни специфики, поради тази причина нашият екип от специалисти ще Ви съдейства изцяло с изготвянето на необходимите документи, в зависимост от формата на дружеството, която сте избрали – ЕООД, ООД, АД, ЕАД или друга правно-организационна форма.
Процедурата по регистрацията на дружество цели индивидуализиране на търговеца и участието му в търговския оборот. Съгласно българското законодателство, търговец е всяко физическо или юридическо лице, което по занятие извършва някоя от сделките уредени в чл. 1, ал. 1 от Търговския закон. Процедурата преминава през два основни етапа:
- Подготовка на документите по регистрацията
- Подаване на документите в Търговския регистър
Основните данни необходими за регистрацията на Вашата фирма са:
- Наименование на фирмата;
- Предмет на дейност;
- Седалище и адрес на управление;
- Учредители;
- Капитал;
- Срок на дружеството, ако има такъв;
- Номинална стойност на един дял от капитала;
- Разпределение на дяловете по съдружници;
- Управител;
- Форма на представителство – в случай, че дружеството ще се представлява от повече от един управител е необходимо да се посочи дали ще предствляват дружеството заедно или по отделно.
Изготвените, оформени и подписани от нас документи се подават към Търговския регистър. Когато Вашата фирма бъде вписана, тя ще получи служебно единен идентификационен код (ЕИК). Той е 9-цифрен уникален идентификационен номер на Вашата фирма, който служи за нейното идентифициране.
Какво следва след регистрация
След регистрация на новото дружество, то е готово да извършва стопанска дейност. Задължително е да имате счетоводител, който да извършва счетоводно обслужване на фирмата. Ние сме експерти в счетоводната дейност и за тази услуга може да разчитате на нас.
Промени в регистрация на фирма
Промяната в обстоятелствата на дружество е често срещана процедура, затова нашите правни консултанти ще изготвят за Вас всички необходими документи, за да извършите желаните от Вас промени по партидата на Вашата фирма. На вписване в Търговски регистър подлежат обстоятелствата свързани с промяната на:
- Наименованието на търговското дружество;
- Адреса на управление;
- Управител на фирмата;
- Предмета на дейност на фирмата;
- Увеличаване/намаляване капитала на дружеството;
- Прехвърляне на дружествени дялове;
- Прекратяване членство на съдружник;
- Приемане на нови съдружници;
- Продажба/прехвърляне на дружествени дялове;
- Продажба/прехвърляне на фирма.
При настъпване на промени в някои от горепосочените обстоятелства, всяко лице е задължено да заяви вписване на обстоятелствата или да представи актове в Търговския регистър в 7-дневен срок от настъпването на обстоятелството, освен ако в закона не е предвиден друг срок.
За повече информация може да използвате формата „Направете запитване“ или да ни пишете на office@brainstorm.bg и sales@brainstorm.bg, както и да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.
Контакти
- 1729 София ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2
- 02 / 80-99-740
- office@brainstorm.bg
Изпратете вашето запитване през контактната форма
Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове.
Офис София
Телефони за връзка:
Email за връзка:
sales@brainstorm.bg