Пон - Пет: 9:00 am - 06:00pm
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult
(Понеделник - Петък)
office@brainstorm.bg
ж.к. Младост 1А, бл. 505А, вх. 2
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult

Съдействие при регистрация и промени в регистрация на фирма

Съдействие при регистрация на фирма

Регистрацията на търговско дружество крие в себе си известни специфики, поради тази причина нашият екип от специалисти ще Ви съдейства изцяло с изготвянето на необходимите документи, в зависимост от формата на дружеството, която сте избрали – ЕООД, ООД, АД, ЕАД или друга правно-организационна форма.

Процедурата по регистрацията на дружество цели индивидуализиране на търговеца и участието му в търговския оборот. Съгласно българското законодателство, търговец е всяко физическо или юридическо лице, което по занятие извършва някоя от сделките уредени в чл. 1, ал. 1 от Търговския закон. Процедурата преминава през два основни етапа:

  1. Подготовка на документите по регистрацията
  2. Подаване на документите в Търговския регистър
Основните данни необходими за регистрацията на Вашата фирма са:
  • Наименование на фирмата;
  • Предмет на дейност;
  • Седалище и адрес на управление;
  • Учредители;
  • Капитал;
  • Срок на дружеството, ако има такъв;
  • Номинална стойност на един дял от капитала;
  • Разпределение на дяловете по съдружници;
  • Управител;
  • Форма на представителство – в случай, че дружеството ще се представлява от повече от един управител е необходимо да се посочи дали ще предствляват дружеството заедно или по отделно.

Изготвените, оформени и подписани от нас документи  се подават към Търговския регистър. Когато Вашата фирма бъде вписана, тя ще получи служебно единен идентификационен код (ЕИК). Той е 9-цифрен уникален идентификационен номер на Вашата фирма, който служи за нейното идентифициране.

Какво следва след регистрация

След регистрация на новото дружество, то е готово да извършва стопанска дейност. Задължително е да имате счетоводител, който да извършва счетоводно обслужване на фирмата. Ние сме експерти в счетоводната дейност и за тази услуга може да разчитате на нас.

Промени в регистрация на фирма

Промяната в обстоятелствата на дружество е често срещана процедура, затова нашите правни консултанти ще изготвят за Вас всички необходими документи, за да извършите желаните от Вас промени по партидата на Вашата фирма. На вписване в Търговски регистър подлежат обстоятелствата свързани с промяната на:

  • Наименованието на търговското дружество;
  • Адреса на управление;
  • Управител на фирмата;
  • Предмета на дейност на фирмата;
  • Увеличаване/намаляване капитала на дружеството;
  • Прехвърляне на дружествени дялове;
  • Прекратяване членство на съдружник;
  • Приемане на нови съдружници;
  • Продажба/прехвърляне на дружествени дялове;
  • Продажба/прехвърляне на фирма.

При настъпване на промени в някои от горепосочените обстоятелства, всяко лице е задължено да заяви вписване на обстоятелствата или да представи актове в Търговския регистър в 7-дневен срок от настъпването на обстоятелството, освен ако в закона не е предвиден друг срок.

За повече информация може да използвате формата „Направете запитване“ или да ни пишете на office@brainstorm.bg и sales@brainstorm.bg, както и да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.

КОНТАКТИ

Изпратете вашето запитване през контактната форма

Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове. 

Офис София

ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2

Телефони за връзка:

Тел: 02-80-99-740
Търговски отдел: +359 2 80 99 775; +359 2 80 99 758

Email за връзка:

office@brainstorm.bg
sales@brainstorm.bg

    [group service-accounting-bg clear_on_hide]

    Чуждестранно участие:
    ДаНе

    Дъщерни дружества:
    ДаНе

    Регистрация по ЗДДС:
    ДаНе

    Сделки със страни от ЕО:
    ДаНе

    Сделки със страни, извън ЕО:
    ДаНе

    Задължение за отчитане по МСФО:
    ДаНе

    Месечни показатели

    Брой фактури покупки:

    Брой фактури продажби:

    Интрастат:

    Брой счетоводни записи:

    Брой касови апарати:

    Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

    Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
    ДаНе

    Използвате ли складова програма:
    ДаНе

    Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

    Необходими услуги:

    Периодичност на отчета:

    Срок за подаване (презаверяване):

    Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате:

    [/group]

    Съгласен съм с общите условия.
    ДаНе

    Съгласен съм да получавам бюлетини, новини и специални оферти по имейл.
    ДаНе

    Запознайте се с нашите услуги

    At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

    Melbourne, Australia
    (Sat - Thursday)
    (10am - 05 pm)