Пон - Пет: 9:00 am - 06:00pm
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult
(Понеделник - Петък)
office@brainstorm.bg
ж.к. Младост 1А, бл. 505А, вх. 2
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult

Одит по европейски проекти

Одиторски ангажимент за проверка и потвърждаване на разходите, отразени в междинни и окончателни отчети на проекти, финансирани със средства от ЕС Правилата за управление на проекти, финансирани по програми на Европейския съюз, включват изискване за осъществяване на одит на разходите и изпълнението на дейностите по одобрения проект от регистриран одитор или специализирано одиторско предприятие. Одиторският ангажимент включва проверка на междинни и окончателни финансови отчети по проекти за съответствие на отчетените разходи и изпълнените дейности с всички изисквания на Договарящия орган, приложимите национални и общностни правила.
Консултантска дейност, свързана с проекти, финансирани по програми на ЕС
Брейн Сторм Консулт предоставя консултации при разработване и внедряване на правила и процедури за финансово управление на проекти, финансирани от фондове на ЕС, обучение на персонала за прилагането им и финансов мониторинг във всички фази на проектния цикъл. Ние се стремим да поддържаме постоянна комуникация с клиентите си и заедно да обмислим действията, чрез които да изключим възможни грешки и пропуски, които да окажат негативен ефект върху изпълнението на проектите. Счетоводно отчитане и администриране на проекти, финансирани по програми на ЕС
Брейн Сторм Консулт има дългогодишен опит при:
  • Изготвяне на индивидуални сметки, ведомости, рекапитулации, платежни нареждания за възнагражденията по трудови и граждански договори по проекта;
  • Изготвяне на обобщаващи ведомости за възнаграждения, справки за вноски на работодателя по трудови договори, справки за изплатените осигуровки по граждански договори според изискванията на конкретната оперативна програма;
  • Изготвяне на командировъчни заповеди и отчитане на разходите за командировки;
  • Процедури по избор на доставчици на услуги и оборудване във връзка с изпълнението на проекта;
  • Съблюдаване на срокове за плащане и отчитане според бюджетната рамка;
  • Текущ месечен мониторинг на изпълнението на бюджета на съответната програма в лева и евро;
  • Поддържане на аналитична система за отчитане на преките и непреките разходи по проекта (разходи по банков път, разходи в брой, разходи по отделните пера на бюджета);
  • Изготвяне на междинен финансов отчет и на окончателен финансов отчет с всички необходими финансови справки към него (според изискванията на договора за финансиране);
  • Съблюдаване на срокове на плащане и отчитане според бюджетната рамка;
  • Изготвяне на годишни и междинни финансови отчети освен на български, на английски или друг език.
Дейностите се извършват при спазване на изискванията на клиента и съблюдаване на принципите за конфиденциалност, включени в договора с Брейн Сторм Консулт. За повече информация може да използвате формата „Направи запитване“ или да ни пишете на sales@brainstorm.bg или да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.

Контакти

  • 1729 София ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2
  • 02 / 80-99-740
  • office@brainstorm.bg
КОНТАКТИ

Изпратете вашето запитване през контактната форма

Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове. 

Офис София

ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2

Телефони за връзка:

Тел: 02-80-99-740
Търговски отдел: +359 2 80 99 775; +359 2 80 99 758

Email за връзка:

office@brainstorm.bg
sales@brainstorm.bg

    Чуждестранно участие:
    ДаНе

    Дъщерни дружества:
    ДаНе

    Регистрация по ЗДДС:
    ДаНе

    Сделки със страни от ЕО:
    ДаНе

    Сделки със страни, извън ЕО:
    ДаНе

    Задължение за отчитане по МСФО:
    ДаНе

    Месечни показатели

    Брой фактури покупки:

    Брой фактури продажби:

    Интрастат:

    Брой счетоводни записи:

    Брой касови апарати:

    Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

    Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
    ДаНе

    Използвате ли складова програма:
    ДаНе

    Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

    Необходими услуги:

    Периодичност на отчета:

    Срок за подаване (презаверяване):

    Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате:

    Съгласен съм с общите условия.
    ДаНе

    Съгласен съм да получавам бюлетини, новини и специални оферти по имейл.
    ДаНе

    At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

    Melbourne, Australia
    (Sat - Thursday)
    (10am - 05 pm)