Пон - Пет: 9:00 am - 06.00pm
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult
(Понеделник - Петък)
office@brainstorm.bg
ул. „Люба Величкова“ No 9, ет. 6
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult

Франчайз

Днес иновативните и утвърдени компании предоставят концепции и техники, с които развиват франчайзинга и го превръщат в най-мощния бизнес модел.

Чрез закупуването на франчайз Вие получавате от франчайзодателя правото да ползвате неговата търговска марка и успешния му бизнес модел. Вие ще може да ползвате вече тествана, изградена и работеща система, която включва готови решения дадени Ви от франчайзодателя.

Франчайзингът има редица предимства пред традиционния начин на стартиране на бизнес:
  • Готов бизнес модел – ползвате изпитана технология и проверени бизнес модели;
  • Минимизирате риска, защото въпросителните пред такова начинание са много по-малко, а предпоставките за успех са много повече;
  • Търговска марка – възползвате се от положителния имидж на вече позната и утвърдена търговска марка;
  • Ноу-хау – получавате всички изпитани и наложили се процедури и практики за управление на бизнеса;
  • По-високо качество – постоянен контрол върху качеството на продуктите/услугите и обслужването на клиентите;
  • Развитие – по-сигурен старт и възможност за по-бързо развитие на бизнеса;
  • Обучение – детайлно обучение за това как трябва да управлявате Вашия бизнес и да постигнете успех;
  • Подкрепа – като част от общия бизнес на една компания, вие ставате част от неговата философия и начин на мислене и действие, ето защо ще бъдете подкрепяни постоянно.
Франчайз на Брейн Сторм Консулт

Брейн Сторм Консулт иска да сподели своя дългогодишен опит, ноу-хау и успешен управленски модел, именно чрез такъв тип партньорски отношения. Компанията предоставя права в частта, която касае счетоводни услуги, счетоводен софтуер, счетоводни и данъчни консултации и всички останали счетоводни, финансови и данъчни услуги. Франчайзополучателят ще има възможността да започне да работи веднага, стартирайки с готова технология. Огромно преимущество е правото на ползване на търговската марка “Брейн Сторм Консулт”, която e разпознаваема и с вече изграден положителен имидж. Партньорите на фирмата ще си спестят първоначалния етап на опити и грешки, благодарение на което рисковете пред тяхното ново начинание ще бъдат сведени до минимум. Заедно с престижа на бранда, кандидатите получават и обучение от квалифициран екип от специалисти и експерти.

 

Основна цел на Брейн Сторм Консулт е изграждане на дългосрочно и взаимно полезно сътрудничество, в което фирмата има координираща функция. Тя подпомага своите партньори да предоставят отлично обслужване на своите клиенти,оказва съдействие за постигане на техните финансови и бизнес цели, за да максимизират възможностите за растеж на пазара.

Идеалният кандидат за нас е:
  • Контактен;
  • Има опит в бизнеса;
  • Постоянен, дисциплиниран и с ясни цели;
  • Коректен и точен;
  • Ентусиазиран и с желание за привличане на нови клиенти чрез подобряване нивото на обслужване, но и не само.

Ако желаете да се присъедините към нас и да развиваме заедно счетоводния бизнес в България, свържете се с нашия Търговски екип и ще получите допълнителна информация как това може да се случи. Нашите контакти са sales@brainstorm.bg и телефон +35928099776.

 

Контакти

  • София, ул. „Люба Величкова“ No 9, ет. 6,
  • 02 / 80-99-740
  • office@brainstorm.bg
КОНТАКТИ

Изпратете вашето запитване през контактната форма

Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове. 

Офис София

ж.к. Лозенец, ул. „Люба Величкова“ № 9, ет. 6

Телефони за връзка:

Тел: 02-80-99-740
Търговски отдел: +359 2 80 99 776

Email за връзка:

office@brainstorm.bg
sales@brainstorm.bg

    Чуждестранно участие:
    ДаНе
    Дъщерни дружества:
    ДаНе
    Регистрация по ЗДДС:
    ДаНе
    Сделки със страни от ЕО:
    ДаНе
    Сделки със страни, извън ЕО:
    ДаНе
    Задължение за отчитане по МСФО:
    ДаНе
    Месечни показатели
    Брой фактури покупки:
    Брой фактури продажби:
    Интрастат:
    Брой счетоводни записи:
    Брой касови апарати:
    Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):
    Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
    ДаНе
    Използвате ли складова програма:
    ДаНе
    Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:
    Необходими услуги:
    Периодичност на отчета:
    Срок за подаване (презаверяване):
    Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате:
    Съгласен съм с общите условия.
    ДаНе
    Съгласен съм да получавам бюлетини, новини и специални оферти по имейл.
    ДаНе

    Запознайте се с нашите услуги

    At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

    Melbourne, Australia
    (Sat - Thursday)
    (10am - 05 pm)

    Нямате артикули в количката.

    X