Пон - Пет: 9:00 am - 06:00pm
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult
(Понеделник - Петък)
office@brainstorm.bg
ж.к. Младост 1А, бл. 505А, вх. 2
Brain Storm ConsultBrain Storm ConsultBrain Storm Consult

Бизнес оптимизация

Бизнес оптимизацияНастъпилата световна криза в резултат на разпространението на COVID-19 и извънредното положение доведоха до затруднения на голяма част от бизнеса да осъществява своята дейност. Въведените мерки създадоха нови предизвикателства и възможности за развитие.

Последиците, причинени от пандемията, принудиха фирмите да променят коренно начина си на работа и то бързо. Настоящата ситуация изисква адекватни и навременни решения, които да стимулират доброто развитие по време и след кризата.

Експертиза и сфера на специализация

Оптимизацията на част от процесите, прегледа, преструктурирането и предоговарянето на отношенията с контрагенти и финансиращи институции, събирането на вземания, ще ограничат негативните последици от ситуацията и ще подпомогнат успешното продължаване на дейността. Предложените мерки за подпомагане на европейско и национално ниво, чрез целево финансиране от публични фондове, ще открият нови възможности за част от бизнесите да станат още по-успешни.

След обстоен анализ на Вашата фирма и нейния потенциал за развитие, ние Ви предлагаме разработени и действащи стратегии, които отговарят на структурата на Вашата компания. Съобразно спецификите на бизнеса, ние ще ви съдействаме за оптимизацията му и откриване на нови възможности за развитието му.

Оптимизация на бизнес процесите в компанията – какво предлагаме

Ние от Брейн Сторм Консулт заедно с адвокатска кантора „Попов, Арнаудов и партньори“ предварително изследваме и идентифицираме индивидуалните особености и нужди на нашите клиенти. Екипът ни от експерти се грижи за управленското консултиране в сферата на счетоводството, одита и дигитализацията, а нашият партньор предоставя бизнес съвети и препоръки в областта на правото като предоставя услуги в целия спектър на бизнес правото и публичните проекти:

  • Търговско право
  • Данъчни консултации
  • Електронно управление
  • Е-правосъдие
  • Други

Високият професионализъм и богат опит са гаранция за успех и постигане на максимален резултат.

Партньорство с адвокатска кантора „Попов, Арнаудов и партньори“

Съвместната ни работа обхваща две направления:

  1. Подобряване на ефективността и намаляване на разходи, чрез:
  • Оптимизация на бизнес структури и процеси;
  • Оптимизация на щата и разходите за труд;
  • Финансова и данъчна оптимизация;
  • Предоговаряне на условия с контрагенти и финансиращи институции
  1. Осигуряване на допълнителни ресурси, чрез:
  • Възползване от публични мерки за подпомагане;
  • Установяване на вземания, произтичащи от минали периоди чрез анализ на сключени договори и изпълнението по тях през последните 5 години;
  • Извънсъдебно и съдебно събиране на установените вземания.

 

За повече информация може да използвате формата „Направи запитване“ или да ни пишете на sales@brainstorm.bg или да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.

Контакти

  • 1729 София ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2
  • 02 / 80-99-740
  • office@brainstorm.bg
КОНТАКТИ

Изпратете вашето запитване през контактната форма

Изпратете информация за вашия бизнес и конкретни нужди и наштие търговци ще се свържат с вас в максимално кратки срокове. 

Офис София

ж.к. Младост 1А, бл.505А, вх.2

Телефони за връзка:

Тел: 02-80-99-740
Търговски отдел: +359 2 80 99 775; +359 2 80 99 758

Email за връзка:

office@brainstorm.bg
sales@brainstorm.bg

    Чуждестранно участие:
    ДаНе

    Дъщерни дружества:
    ДаНе

    Регистрация по ЗДДС:
    ДаНе

    Сделки със страни от ЕО:
    ДаНе

    Сделки със страни, извън ЕО:
    ДаНе

    Задължение за отчитане по МСФО:
    ДаНе

    Месечни показатели

    Брой фактури покупки:

    Брой фактури продажби:

    Интрастат:

    Брой счетоводни записи:

    Брой касови апарати:

    Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

    Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
    ДаНе

    Използвате ли складова програма:
    ДаНе

    Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

    Необходими услуги:

    Периодичност на отчета:

    Срок за подаване (презаверяване):

    Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате:

    Съгласен съм с общите условия.
    ДаНе

    Съгласен съм да получавам бюлетини, новини и специални оферти по имейл.
    ДаНе

    Запознайте се с нашите услуги

    At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

    Melbourne, Australia
    (Sat - Thursday)
    (10am - 05 pm)