Да преместим работата и бизнеса си онлайн по време на извънредна ситуация!
Всяка извънредна ситуация изисква извънредни мерки! Нашата компания се погрижи да ограничи социалните контакти като премести работата и бизнеса си онлайн. Това включва както вътрешната фирмена комуникация, така и обслужването на нашите клиенти.
Работа от вкъщи или т.нар. home office
Дейността, която извършваме, предполага ежедневна комуникация помежду ни и проследяване на извършените задачи. В този смисъл, дистанционният начин на работа се оказа вид тест за нас. Като всяко ново нещо и ние имахме своя период на адаптация, но сплотеността на екипа ни помогна той да бъде по-кратък. Използвайки всички налични технологични средства, успяхме да постигнем активна и синхронизирана комуникация, разпределяне на задълженията и обратна връзка за извършеното. Всеки колега намери своя собствен и удобен вариант за работа от вкъщи.
Още в самото начало създадохме добра организация на работа, която ни даде възможност да избегнем някои негативни въздействия, произтичащи от промяната в условията на труд. По този начин дистанционната работа не попречи на контрола и проследяването. Дори при повишената имейл кореспонденция, проследяването е по-добро!
Използваме по-активно от всякога комуникационни технологии, чрез които организираме вътрешни конферентни разговори, изпращаме и получаваме незабавни съобщения и т.н.
Дистанционно обслужване на клиенти
Дистанционната поддръжка и обслужване не е нещо ново за нас. Имаме много клиенти от цялата страна, с които комуникацията винаги е била онлайн.
Облачната технология дава на нашите клиенти и служители достъп до данни и възможност за решаване на проблеми, свързани със сътрудничеството и обмена на информация.
Приложенията за виртуални взаимодействия лице в лице ни позволяват да предоставяме услуги, както и поддръжка на клиенти от различни градове.
Технологичните иновации преобразуват начина на работа като се постига ниво на проактивност, подобрена оперативна прозрачност и персонализиран подход.
С цел опазване здравето на всички служители на компанията, както и на своите клиенти, ние се стараем приоритетно да ги обслужваме от дома като използваме различни канали за връзка ( имейл, Skype, Viber, Whats Up и други ). Прехвърлянето на документи и файлове се осъществява в защитена дигитална среда. Липсват съществени промени в процеса на работа и комуникация с клиентите, с което се опитваме да им спестим евентуално неудобство.
Стремим се извънредното положение да не влияе върху качеството на предлаганата услуга и да взимаме гъвкави решения за всеки клиентски казус!
Ползотворна работа от вкъщи онлайн – мисия възможна. Стремете се да запазите Вашата продуктивност като:
- максимално доближите работния процес до този в офиса
- планирате дневните задачи и имате точна програма какво и кога трябва да свършите,
поддържате активна комуникация с колегите, разговори, за да бъдете осведомени - какво се случва и на какъв етап е даден проект.
Няма значение дали обслужването на клиентите е дистанционно или чрез физически контакт, целта Ви винаги е:
- да разберете от какво има нужда клиентът в конкретния момент
- да бъдете полезни като предлагате индивидуално решение
- да търсите обратната връзка от клиента