Счетоводно обслужване

Услуги по Евро финансиране

Брейн Сторм Консулт винаги се стреми да развива портфолиото си от предлагани услуги, за да предложи на клиентите си актуални бизнес възможности и ефективни решения. Ние не спираме да оптимизираме нашите процеси и да бъдем в крак с времето и неговите икономически предизвикателства. Ето защо сме готови отново да застанем до Вас  и Вашия бизнес, за да предложим най-доброто, на което сме способни.

Брейн Сторм Консулт в партньорство с Гецов и партньори консултантс ЕООД, осигуряват консултантски услуги и съпорт по линия на мерките за финансиране с европейски и национални средства. Ние също така можем да окажем и пълно съдействие по процедурите за кандидатстване за финансова подкрепа в контекста на COVID-19.

Услугите, които можем да предложим съвместно са подготовка, координиране, управление, отчитане на проекти финансирани със средства на Структурните Европейски фондове, Европейския Социален фонд, международните грантови програми и външните донорски фондове.

Основната ни цел е да предложим комплексно обслужване на клиентите си на необходимото професионално ниво и заедно да постигнем желаните резултатите. Ето защо индивидуалния подход и решения са в основата на нашия бизнес.

С какво можем да Ви бъдем полезни:  

Консултиране, предпроектно проучване и разработване на проекти финансирани от фондовете на ес и други донорски програми:

  • Консултиране на възможностите за финансиране от програмите на Европейския съюз и другите донорски програми, идентифициране на най-атрактивните и подходящи за клиентите.;
  • Изготвяне на концепция за възможностите за финансиране, в съответствие с условията на финансиращата програма, и конкретните нужди на клиентите.;
  • Предпроектни проучвания свързани с идентифициране допустимостта и обхвата на инвестицията съгласно изискванията на финансиращата програма и оценка на потенциала за финансиране. ;
  • Разработване на проект, включващ изработване на апликационни форми, формуляри за кандидатстване, декларации по образци и преглед за съответствие на придружителна и съпътстващата към проекта документация;
  • Изработване на бизнес план и финансови анализи;
  • Подаване на Проекта в Информационната система за управление и наблюдение на средства от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020) или в съответния информационен модул на финансиращата програма.;
  • Оказване на техническо съдействие и консултации в процеса на подготовка и на оценка на Проекта, и при необходимост изготвяне на допълнителни документи отстраняване на непълноти, нередовности и неясноти по проектните документации, в случай на отправена препоръка от страна на възложителя и Оценителната комисия.;

 

Координация, управление и отчитане на проекти финансирани от фондовете на ес и други донорски програми:

  • Осъществява процеса на координация, администриране, отчитане и цялостното изпълнение на дейностите по проекта, съгласно разпоредбите залегнали в Договора за безвъзмездна финансова помощ.;
  • Следи и изпълнява одобреният график за изпълнение на дейностите и разплащанията по проекта.;
  • Следи и изпълнява графика за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител на обществени поръчки.;
  • Изработва документации за провеждане на тръжни процедури за определяне на изпълнители на обществени поръчки, съгласно изискванията Постановление № 160 на Министерски съвет от 01.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове, процедури по ПМС 118, ЗОП, ППЗОП, регламент PRAG и др.;
  • Провежда процедури за избор на изпълнители на обществени поръчки, изготвяне на становища, декларации, писма, протоколи, договори и осъществява последващ контрол и защита на процедурите пред финансиращия орган.;
  • Подготвяме искания за авансово, междинно и окончателно плащане в рамките на проекта и подготовка на придружаващата го документация, изисквана съгласно разпоредбите на Договора за безвъзмездна финансова помощ;
  • Изготвяме становища, документи и допълнителна информация във връзка с реализацията на Проекта;
  • Осъществяваме комуникация и кореспонденция с Управляващия орган на съответната програма;
  • Следим за спазването на изискванията за публичност и информираност съгласно разпоредбите на Договора за безвъзмездна финансова помощ;
  • Консултираме Бенефициента при цялостното изпълнение на дейностите по проекта, съгласно сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ.

За повече информация, не се колебайте да ни потърсите. Можете да ни пишете на sales@brainstorm.bg, както и да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.

.

null
Използвайте формата по-долу, ако се интересувате от нашите услуги. Ще се радваме да Ви бъдем полезни.

Чуждестранно участие:
Дъщерни дружества:

Данъчен статут

Регистрация по ЗДДС:
Сделки със страни от ЕО:
Сделки със страни, извън ЕО:
Задължение за отчитане по МСФО:

Месечни показатели

Брой фактури покупки:
Брой фактури продажби:
Интрастат:
Брой счетоводни записи:
Брой касови апарати:

Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
Използвате ли складова програма:

Брой персонал

Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

Необходими услуги

Моля, отметнете услуги:

Периодичност на отчета:

Срок за подаване (презаверяване):

Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате: