За да върви бизнесът ви в правилната посока е изключително важно да се откриете експерт счетоводител, който да се отличава с висок професионализъм и разбиране към материята. Друга важна стъпка е да изградите по между си необходимото доверие, за да може да постигнете желаните резултати.
В световен мащаб практиката все повече налага ползването на външни консултантски и счетоводни фирми за подпомагане на бизнеса.
Сред предимствата на тези услуги са:
- Намаляване на разходите за издръжка на счетоводител или цял счетоводен отдел;
- Спестяване на време и ресурси, което дава възможност на мениджърите да се фокусират върху основната дейност на фирмата си;
- Бърза и своевременна реакция при променящите се бизнес условия;
- Достъп до актуална информация за важните законодателни промени;
- Сигурност за финансовата дисциплина на организацията;
- Комплексно обслужване и допълнителни финансови и правни услуги.
Високото ниво на професионализъм на счетоводния екип на Брейн Сторм Консулт е причината нашите клиенти да получават коректно и навременно обслужване с тенденция за дългосрочно партньорство. Благодарение на богатото портфолио от услуги, които предлагаме, сред които финансови, административни и правни, ние затваряме цикъла от обслужване към крайния клиент. Това спестява време, пари и води до ефективни и работещи решения. Като независим и единствен член за България на TAG Alliances – международната мрежа на независими счетоводни, одиторски и адвокатски кантори, ние имаме знанията и опита да обслужваме бизнесите опериращи на международните пазари, като Ви предоставим сигурност и професионализъм.
Счетоводна къща Брейн Сторм Консулт предлага следните счетоводни услуги:
- Текущо завеждане на първични документи;
- Изготвяне и подаване в срок на Справки-декларации и дневници по ЗДДС; Изготвяне на ИНТРАСТАТ и VIES – декларации и подаването им в НАП;
- Следене на оборотите за задължителна регистрация по ЗДДС; подготовка и регистрация;
- Данъчна защита и представителство пред НАП при провеждане на ревизии по ЗКПО, ЗДДС, ЗДДФЛ, насрещни проверки, проверки от Инспекция по труда и други подобни;
- Попълване на декларации и отчет за БНБ във връзка със статистиката на платежния баланс и външния дълг;
- Годишно счетоводно приключване, изготвяне на годишна данъчна декларация и счетоводни отчети, и тяхното представяне пред органите на НАП и НСИ;
- Изготвяне на платежни нареждания за дължими данъци и осигуровки;
- Пълна и точна информация за текущо счетоводно състояние; Ежемесечно следене на финансовия резултат;
- Изготвяне на справки за задълженията и вземанията на фирмата;
- Изготвяне и поддръжка на инвентарни книги, данъчен и счетоводен амортизационен план.
Счетоводител и ТРЗ специалист на място
За да отговорим на нуждите на своите клиенти и придържайки се към индивидуалния подход към всеки от един от тях, ние предлагаме счетоводител или ТРЗ специалист на място във Вашия офис, както почасово, така и на пълен работен ден. Гъвкави и ефективни сме, за да бъдем максимално полезни и ангажирани към бизнеса Ви.
Допълнително за Вас предлагаме:
- Съхранение на Архив;
- Полезна информация за настъпилите промени в счетоводното, търговското, данъчното и осигурителното законодателство;
- Представителство пред НАП,НОИ, НСИ, Търговски регистър и др.;
- Извършване на физическа инвентаризация на материални запаси, стоки и дълготрайни активи;
- Изготвяме отчети по изисквания на клиента;
- Изготвяме финансови отчети на английски и немски език;
- Други услуги по индивидуално запитване.
За повече информация и съдействие, не се колебайте да ни потърсите. Може да направите запитване през формата ни за контакт, по мейл sales@brainstorm.bg или да се свържете с нас на +359 2 80 99 740.