null

Поддръжка Мираж SQL

Брейн Сторм Консулт осигурява на своите клиенти своевременна консултация, относно възникнал въпрос при ползването на Финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL. Нашият Helpdesk отдел ще Ви съдейства, чрез нашия SUPPORT център.

null

SUPPORT система

Своевременна консултация, относно възникнал въпрос

КЪМ SUPPORT »

null

TeamViewer13

Отдалечен и временен достъп до Вашия компютър

СВАЛИ TEAMVIEWER »

Брейн Сторм Консулт осигурява на своите клиенти своевременна консултация, относно възникнал въпрос при ползването на Финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL. Нашият Helpdesk отдел ще Ви съдейства, чрез нашия SUPPORT център.

 

Какво трябва да направите?

Да запишете Вашия въпрос в нашата SUPPORT система.

За всеки отделен казус следва да се изпраща различна заявка. По този начин всеки проблем ще получи индивидуално решение.

 

Кога ще получите отговор?

Консултантите в Helpdesk отдела са висококвалифицирани специалисти, които обработват с приоритет спешни заявки за казуси, възпрепятстващи нормалния Ви работен график. С предимство при обслужването са клиентите с договор за поддръжка.

 

Как ще осъществим обратна връзка?

След като запишете Вашата заявка в нашата SUPPORT система, тя автоматично се завежда с индивидуален номер. При решаване на проблема ще получите обратен e-mail с решението му.

 

Каква информация трябва да предоставя при обработка на заявката?

Освен информацията в клиентския Ви профил, който Ви е необходим, за да можете да работите с нашия SUPPORT център, ще е необходимо при поискване на наш консултант от Helpdesk отдела да предоставите отдалечен и временен достъп до Вашия компютър. За тази цел е нужно да имате инсталиран софтуер TeamViewer 13. Можете да го изтеглите ТУК.

 

Можете да се свържете с нас и чрез:

  1. E-mail: support@brainstorm.bg
  2. За съдействие относно Мираж SQL модул „Счетоводство“

+359 2 8099760

За съдействие относно Мираж SQL модул „ТРЗ и личен състав“

+359 2 8099771

1407 София, ж.к. Лозенец , ул. Люба Величкова No 9, ет. 6