Кои сме ние?
Брейн Сторм Консулт стартира дейност през 1997 г. като малка счетоводна къща. Днес, ние сме сред водещите български компании в областта на счетоводните услуги, бизнес консултациите и разработването на софтуерни решения. Фирмата обслужва комплексно представители на малкия, средния и големия бизнес опериращ както на българския, така и на международния пазар.
Сърцето на всяка фирма е екипът от хора. Ние се стараем да осигуряваме на нашите служители комфорт и удовлетворение в ежедневната им работа. По този начин гарантираме и за качеството на услугите си.
Екипът ни от над 80 специалисти и експерти е в постоянен процес на професионално развитие, за да предложим на клиентите си високо ниво на обслужване и съдействие. Референция за нашата работа са нашите доволни клиенти – международни и български компании, които разчитат на професионални консултации и услуги.
От 2018 година насам Брейн Сторм Консулт e независим и единствен член за България на TAG Alliances – международна мрежа на независими счетоводни, одиторски и адвокатски кантори. TAG Alliances се състои от водещите професионални съюзи TAGLaw, TIAG и TAG-SP като включва повече от 290 фирми-членове, базирани в повече от 105 страни.
Ние подкрепяме иновациите и добрите бизнес модели. Ето защо вече четири поредни пъти сме главен организатор на събитието „Сподели успеха си с нас“, което се проведе успешно заедно с отварянето на новия ни офис в София и градовете Варна, Сандански и Пловдив. Организирането на този тип бизнес – форум има за цел да срещне мениджъри, предприемачи и потенциали клиенти за обмяна на опит, идеи и успешни практики.
По този начин Брейн Сторм Консулт участва активно в икономическия живот на България и се старае да допринася активно към националния просперитет.
Защо да изберете нас?
Стремим се значително да улесняваме всеки клиент, който ни се довери. Създали сме една „Бизнес вселена“, в която всички наши клиенти и партньори си партнират помежду си и постоянно подобряваме бизнес климата между нас. Това, което ни отличава от конкурентите ни е индивидуалният подход към всеки клиент. Нашето обслужване и оферти са спрямо неговите конкретни нужди и възможности. Ето защо доверието и професионализмът са сред водещите ни приоритети.
Портфолиото ни от услуги включва:
- Пълен набор от счетоводни услуги;
- ТРЗ и Личен състав;
- Независим финансов одит;
- Одит и услуги по европейски проекти;
- Възстановяване на ДДС;
- Бизнес консултации и оптимизация на бизнеса;
- Финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL;
- Данъчни консултации и защита;
- Управленски и правни консултации;
- Административни услуги;
- Криптовалути;
- Трансферно ценообразуване;
- Обучения – Международни стандарти за вътрешен и външен одит, данъци и социално осигуряване, фирмено, управленско и банково счетоводство;
- Посреднически услуги при кредитиране на бизнеса и крайния потребител.