null

Брейн Сторм Консулт

 

Кои сме ние?

Брейн Сторм Консулт стартира дейност през 1997 г. като малка счетоводна къща. Днес, ние сме сред водещите български компании в областта на счетоводните услуги, бизнес консултациите и разработването на софтуерни решения. Фирмата обслужва комплексно представители на малкия, средния и големия бизнес опериращ както на българския, така и на международния пазар.

Сърцето на всяка фирма е екипът от хора. Ние се стараем да осигуряваме на нашите служители комфорт и удовлетворение в ежедневната им работа. По този начин гарантираме и за качеството на услугите си.

Екипът ни от над 80 специалисти и експерти е в постоянен процес на професионално развитие, за да предложим на клиентите си високо ниво на обслужване и съдействие. Референция за нашата работа са нашите доволни клиенти – международни и български компании, които разчитат на професионални консултации и услуги.

От 2018 година насам Брейн Сторм Консулт e независим и единствен член за България на TAG Alliances – международна мрежа на независими счетоводни, одиторски и адвокатски кантори. TAG Alliances се състои от водещите професионални съюзи TAGLaw, TIAG и TAG-SP като включва повече от 290 фирми-членове, базирани в повече от 105 страни.

Ние подкрепяме иновациите и добрите бизнес модели. Ето защо вече четири поредни пъти сме главен организатор на събитието „Сподели успеха си с нас“, което се проведе успешно заедно с отварянето на новия ни офис в София и градовете Варна, Сандански и Пловдив. Организирането на този тип бизнес – форум има за цел да срещне мениджъри, предприемачи и потенциали клиенти за обмяна на опит, идеи и успешни практики.

По този начин Брейн Сторм Консулт участва активно в икономическия живот на България и се старае да допринася активно към националния просперитет.

Защо да изберете нас?

Стремим се значително да улесняваме всеки клиент, който ни се довери. Създали сме една „Бизнес вселена“, в която всички наши клиенти и партньори си партнират помежду си и постоянно подобряваме бизнес климата между нас. Това, което ни отличава от конкурентите ни е индивидуалният подход към всеки клиент. Нашето обслужване и оферти са спрямо неговите конкретни нужди и възможности. Ето защо доверието и професионализмът са сред водещите ни приоритети.

Портфолиото ни от услуги включва:

  • Пълен набор от счетоводни услуги;
  • ТРЗ и Личен състав;
  • Независим финансов одит;
  • Одит и услуги по европейски проекти;
  • Възстановяване на ДДС;
  • Бизнес консултации и оптимизация на бизнеса;
  • Финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL;
  • Данъчни консултации и защита;
  • Управленски и правни консултации;
  • Административни услуги;
  • Криптовалути;
  • Трансферно ценообразуване;
  • Обучения – Международни стандарти за вътрешен и външен одит, данъци и социално осигуряване, фирмено, управленско и банково счетоводство;
  • Посреднически услуги при кредитиране на бизнеса и крайния потребител.
null
Използвайте формата по-долу, ако се интересувате от нашите услуги. Ще се радваме да Ви бъдем полезни.

Чуждестранно участие:
Дъщерни дружества:

Данъчен статут

Регистрация по ЗДДС:
Сделки със страни от ЕО:
Сделки със страни, извън ЕО:
Задължение за отчитане по МСФО:

Месечни показатели

Брой фактури покупки:
Брой фактури продажби:
Интрастат:
Брой счетоводни записи:
Брой касови апарати:

Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
Използвате ли складова програма:

Брой персонал

Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

Необходими услуги

Моля, отметнете услуги:

Периодичност на отчета:

Срок за подаване (презаверяване):

Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате: