null

Брейн Сторм Консулт

 

Брейн Сторм Консулт стартира дейност през 1997 г. като малка счетоводна къща. Днес, ние сме сред водещите български компании в областта на счетоводните услуги, бизнес консултациите и разработването на софтуерни решения. Фирмата обслужва комплексно представители на малкия, средния и големия бизнес.

Сърцето на всяка фирма е екипът от хора. Ние се стараем да осигуряваме на нашите служители комфорт и удовлетворение в ежедневната им работа.

Екипът ни от над 70 специалисти и експерти е в постоянен процес на професионално развитие и квалификационно израстване.Това гарантира високо ниво на обслужване и съдействие. Референция за нашата работа са хилядите доволни клиенти – международни и български компании, които разчитат на професионални консултации и услуги.

Като социална организация по наша инициатива се учреди сдружение „Общество за лоялност”, чиято дейност е насочена към популяризиране на добри бизнес практики у нас, както и към диалог между бизнеса и образователните структури в България.

Брейн Сторм Консулт участва активно в икономическия живот на България.

 

Защо да изберете нас?

Стремим се значително да улесняваме всеки клиент, който ни се довери. Създали сме една „Бизнес вселена“, в която всички наши контрагенти и партньори си партнират помежду си и постоянно подобряваме бизнес климата между нас.

 

Портфолиото ни включва:

  • Пълен набор от счетоводни услуги
  • Независим финансов одит
  • Одит и услуги по европейски проекти
  • Възстановяване на ДДС
  • ТРЗ и Личен състав
  • Бизнес и софтуерни решения
  • Финансово-счетоводен софтуер Мираж SQL
  • Данъчни консултации и защита
  • Управленски и правни консултации
  • Франчайз
  • Криптовалути
  • Обучения – Международни стандарти за вътрешен и външен одит, данъци и социално осигуряване, фирмено, управленско и банково счетоводство
null
Използвайте формата по-долу, ако се интересувате от нашите услуги. Ще се радваме да Ви бъдем полезни.

Чуждестранно участие:
Дъщерни дружества:

Данъчен статут

Регистрация по ЗДДС:
Сделки със страни от ЕО:
Сделки със страни, извън ЕО:
Задължение за отчитане по МСФО:

Месечни показатели

Брой фактури покупки:
Брой фактури продажби:
Интрастат:
Брой счетоводни записи:
Брой касови апарати:

Видове търговски обекти, които използвате (магазини, офиси, складове):

Номенклатура на стоки, материали и готови продукти:
Използвате ли складова програма:

Брой персонал

Общ брой на персонала по трудови и граждански договори, договори за управление и контрол и самоосигуряващи се лица:

Необходими услуги

Моля, отметнете услуги:

Периодичност на отчета:

Срок за подаване (презаверяване):

Други специфични Ваши изисквания, за които смятате, че е нужно да ни информирате: